Pregatiri…

Asadar se apropie cu viteza si plecarea in vacanta…va fi distanta mare de condus…dar si multe locuri de vazut/revazut. O sa trecem prin Ungaria, Austria, Germania si apoi ajungem si la destinatia finala, Amsterdam…Am confirmarea de la hotelul din Amsterdam (recunosc am avut ceva emotii pentru ca mi s-a f..t netul exact dupa ce introdusesm toate datele de pe card si nu ma prindeam daca mi-au blocat sau nu banii….). Pana la urma s-a dovedit ca a iesit ok si acum stau linistita ca macar acolo stiu unde vom sta: e un hotel dragutel, micut, de trei stele, in centrul vechi, in apropierea parcului, nu departe nici de muzeul Van Gogh… Sunt toate sub nasul nostru. Abia astept sa iau vaporasul si sa fac plimbarea pe canale..sa inchiriem biciclete…sa vedem muzeele si sa dam o fuga si pana la ocean…sa ne trezim cand avem chef..sa lenevim la terase..sa cascam gura la toate cele…

In martie cand am ajuns acolo, la intoarcerea din Costa Rica, n-am apucat sa fac nimic din toate astea. Am vazut Van Gogh-ul si cam atat….A fost un dezastru sederea mea acolo..cu bagajele facute praf de Alitalia…cu avion pierdut..cu nervi cat casa si spume cat cuprinde..cu ratarea intalnirii cu A. acolo unde stabilisem… In plus, venind dintr-o tara atata de ietfina cum e CR - in Amsterdam am suportat un soc psihic :) :) cand am platit 3,5 Euro pe o amarata de apa plata la 1/2….. Acum, merg pregatita :) .



Azi incerc sa fac ultimele cumparaturi..pentru ca joi deja o iau din loc si pana atunci nu am deloc serile libere sa alerg de nebuna dupa cumparaturi…Asadar ma duc sa caut lada frigorifica si sa-mi iau niste adidasi simpatici pe care i-am vazut aseara la Nike. Mi-ar mai trebui si ochelari de soare… pe astia ai mei am trecut ieri cu masina… :( .. (mi-au cazut cand am deschis usa, n-am vazut, iar cand am iesit din parcare…i-am vazut in spatele masinii proaspat calcati de roata…).



Si..din nou…abia astept! Sa radem mult, sa fim veseli, sa fim linistiti…sa facem -ca de obicei- o mie de poze si sa mai adaugam o intamplare traita..celor de pana acum..

Si, pentru ca tot vorbesc de Amsterdam…mi-am adus aminte ca am niste cadouase de la Rux- de cand a fost ea in mai acolo…