Baietoi

E asa aproape ziua cand David va implini 5 ani. Parca nu demult m-a imbatat de fericire gandul ca voi fi mamica. Apoi am plutit pentru ca aveam in sfarsit un bebe al meu, iar apoi m-a uimit gandul ca am deja un “toddler”. Acuma ma asalteaza o noua idee: David este un baietoi!
5 ani foarte plini, 5 ani foarte frumosi si destul de grei!

Dar nu pot decat sa ii multumesc Cerului pentru binecuvantarea aceasta imensa! Nu as schimba nimic din viata mea, poate numai as incetini trecerea nebuna a anilor! Culmea ca aceste vorbe auzite undeva sunt adevarate: zilele trec greu, anii trec repede :) Si as mai vrea sa am o memorie mai buna sau o metoda de a memora pe care sa o folosesc mult mai des: sa nu uit nicio zi, nicio vorba de duh, nici un zambet sau patanie!

David, te iubesc nespus de mult! Iti multumesc, dragul meu pui de om, ca existi! Iti multumesc ca ne-ai ales ca parinti si ca ne umpli viata de lumina si scantei :)